sobota, 2 lutego 2013

Porcja inspirujących cytatów

2lata temu w ramach pewnego projektu zbierałam w sieci ciekawe cytaty - o szczęściu, miłości, strachu, przemijaniu- jednym słowem o życiu.

Wydrukowałam je wtedy i schowałam gdzieś między książki- a dzisiaj podczas wycierania kurzy- te 3 kartki sfrunęły mi na głowę!
Muszą mieć solidne parcie na szkło (czyt. monitor)- skoro spadły dokładnie w czasie kiedy założyłam bloga :)
A zatem Panie i Panowie - oto dzisiejsza porcja cytatów:

Doug  Horton: Człowiek, który przenosi góry, musiał zaczynać od kamieni

Lew Tołstoj: Prawdziwa siła człowieka tkwi nie w uniesieniach, lecz w niewzruszonym spokoju

Mark Twain: Odwaga to panowanie nad strachem, a nie brak strachu

Bertrand Russell: Przezwyciężenie strachu to początek mądrości

Cyceron: Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać

Dan Brown: ...człowiek może się posunąć o wiele dalej, by uniknąć tego, czego się boi, niżby zyskać to, czego pragnie

Emil Cioran: Dla mnie szczęście to rzecz bardzo prosta: nie myśleć o przyszłości

Abraham Lincoln: Ludzie są na tyle szczęśliwi, na ile sobie pozwolą

Soren Kierkegaard: Ironia życia leży w tym, że żyje się je do przodu, a rozumie do tyłu

Hans Krailsheimer: Aby czuć się wolnym istnieje prosty sposób: nie szarpać i nie napinać smyczy

Henri Broussen: Szczęście to nie wydarzenie życia, ale zdolność człowieka

Wiesław Czernak - Aby do czegoś dojść, trzeba wyruszyć w drogę

Kazimierz Brandys - Alkohol niczego nie stwarza, tylko potęguje

Anna Frank - Jeżeli w sobie nie znajdziesz spokoju, nie szukaj go nigdzie

Lew Tołstoj - Często, aby stało się to, czego pragniemy, trzeba tylko przestać robić to, co robimy.



Podoba wam się któryś cytat?

Dobranoc:)!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz