niedziela, 2 lutego 2014

Jutro znowu poniedziałek...

Jest niedziela a ja siedzę i myślę o tym co mnie czeka w tygodniu.
Myślę o poniedziałku, o wtorkowym wyjeździe do Klienta, środowym szkoleniu z marketingu i o kolejnym wyjeździe w piątek. Przede mną intensywny tydzień a ja zamiast regenerować siły (w końcu wciąż trwa weekend) - odpływam myślami w przyszłość i nie odpoczywam.
Bez sensu!

Przed chwilą podeszłam do lodówki i zerknęłam na mój magiczny wydruk z zaleceniami Gestalt (przytwierdzony do lodówki magnesami z podróży).
W samą porę:)

1. Żyj teraz. Zajmuj się tym, co jest teraz, a nie przeszłością lub przyszłością.
2. Żyj tutaj. Dawaj sobie radę z tym co obecne, a nie z tym, czego nie ma.
3. Przestań sobie coś wyobrażać. Doświadczaj tego co realne.

4. Powstrzymaj niepotrzebne myślenie. Raczej smakuj i spostrzegaj.
5. Raczej wyrażaj (express), zamiast manipulować, wyjaśniać, ocieniać czy osądzać.
6. Poddawaj się nieprzyjemności i bólowi dokładnie tak samo jak przyjemności. Nie ograniczaj swojej świadomości.
7. Nie akceptuj żadnego innego "muszę" i "powinienem" niż Twoje wlasne.
8. Weź pełną odpowiedzialność za swoje czyny, uczucia i myśli.
9. Poddaj się byciu takim, jaki jesteś.

A zatem - idę obejrzeć film, a poniedziałek... będzie w poniedziałek :)


3 komentarze:

  1. Bardzo fajne zalecenia, aby mieć dobre życie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za każdy dzień i nietworzenie filmów....

    OdpowiedzUsuń
  3. Albo raczej tworzenie filmów....ale pozytywnych :) a pojawi się to,co sobie wyobrażasz :)

    OdpowiedzUsuń